HomeVolné byty

Your new home awaits

Bratislava
No items found.
No items found.
Zobrazuje se
Showing
0
z celkových
results of
0
nabídek.
items.
Vybraná filtrace:
Filtering by:
Tag

Váš ideální byt zrovna není v nabídce

Prosím rozšiřte své hledání zrušením některého z filtrů.

Currently, no apartment matches your preferences

Please remove some of the filters to extend your search.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Proč bydlet s námi?

Klientská podpora 24/7

K dispozícii je nepretržitá klientska podpora a pomoc našich správcov. Poradíme vám a pomôžeme s opravami a ďalšími požiadavkami.

Spoľahlivé poistenie

Správne poistenie vám poskytne väčší pokoj v domácnosti. Automaticky pre vás vybavíme špeciálne poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu.

Prehľad o platbách

Mesačný prehľad platieb dostanete e-mailom.  

Why live with us?

24/7 customer support

We offer 24/7 customer support and a comprehensive property management assistance. Whatever the question or issue, don’t hesitate to contact us.

Reliable insurance

Nothing brings about peace of mind like a solid insurance plan. That’s why we automatically arrange home and liability insurance for all our tenants.

Internet & TV bundles

Since we manage more than 1,450 apartments, we can secure better pricing for internet and TV bundles. This benefit will be yours to enjoy.

Online client zone

The apartment is at your fingertips, thanks to your personal client zone. Reporting a repair or submitting a request has never been easier.

Payment overview

Every month, we'll email you a billing overview. You'll find further information about payments and utility deposits in your client zone.

Rent discount

Know someone who's looking for a new place? Refer them to us and both you and your friend get CZK 1,000 off one rent payment. Talk about win-win.

Časté dotazy

Ako funguje služba Livendo?

Livendo spravuje byty pre majiteľov a prenajíma ich spoľahlivým podnájomníkom. Naše služby zahŕňajú právne a administratívne služby, ako aj zabezpečenie opráv a poistných udalostí.

Vyberte si byt z nášho portfólia a vyplnením formulára sa prihláste na obhliadku. Po vyplnení formulára pre konkrétny byt vás bude kontaktovať náš obchodný zástupca, s ktorým si dohodnete termín obhliadky.

Po podpise zmluvy o podnájme a zaplatení všetkých poplatkov vám byt odovzdáme a všetko potvrdíme podrobným odovzdávacím protokolom, ktorého súčasťou je aj fotodokumentácia a odpočty všetkých meračov. Zároveň vás prihlásime do klientskej zóny, prostredníctvom ktorej s nami môžete pohodlne komunikovať a sledovať svoj účet.

V prípade otázok, havarijných situácií alebo akýchkoľvek problémov s bytom nás môžete kontaktovať na našej linke klientskej podpory
+ 420
222 70 30 30, ktorá funguje pre havarijné situácie 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Prečo bývať s Livendo?

Pri spolupráci sme vám vždy k dispozícii. Naša klientska podpora je tu pre vás nonstop, vybavíme vám spoľahlivé poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu a pomôžeme vám aj s opravami. Ponúkame zvýhodnené internetové a televízne balíčky, ako aj možnosť získať zľavu na nájomnom vďaka nášmu odporúčaciemu programu.

Sú v bytoch povolené domáce zvieratá?

Každý majiteľ má iné preferencie týkajúce sa domácich zvierat. Niektorí ľudia schvaľujú len malé plemená psov, iní pokojne aj tie veľké, niektorí sú alergickí na rôzne druhy srsti... Všetky informácie o dostupnosti bytu alebo domácich zvierat nájdete vždy v konkrétnom inzeráte.

Pre ďalšie informácie prosím kontaktujte našu klientsku podporu. Uveďte, prosím, aké domáce zvieratá chcete v danom byte chovať (mačka/pes/hlodavec/teráriové alebo klietkové zviera), ich počet, vek a v prípade psov aj plemeno. Obchodný zástupca bude kontaktovať majiteľa bytu, aby zistil potrebné informácie.

Čo všetko budem platiť a v akých čiastkach? 

Na začiatku zaplatíte vratnú kauciu, nájomné za prvý mesiac a poplatok za podnájom - môžete to chápať ako poplatok našej spoločnosti za sprostredkovanie služieb. Táto suma sa najčastejšie rovná jednému mesačnému nájomnému. Mesačné nájomné sa skladá z ceny podnájmu, zálohovej platby za služby (elektrina, plyn, voda, TÚV,...) podľa konkrétneho vybavenia bytu a platby za poistenie. Výška sa líši podľa konkrétneho bytu, presnú sumu vám oznámi obchodný zástupca pri obhliadke. Zvyčajne vám raz ročne zašleme vyúčtovanie za energie a SVB, kde vyúčtujeme zaplatené zálohy. Prehľad platieb a vyúčtovaní vám vždy zašleme na váš e-mail pred ich splatnosťou.

Budem mať rovnakú platbu počas celého trvania zmluvy?

Nájomné je dohodnuté na dobu trvania podnájmu, zvyčajne 12 mesiacov. Pred skončením zmluvy vás bude kontaktovať obchodný zástupca, aby s vami prediskutoval, či chcete zmluvu predĺžiť a za akých podmienok. Ak sa zmení výška vašich účtov za služby, pošleme vám dodatok, v ktorom upravíme výšku zálohy, aby vám nevznikol veľký nedoplatok na účte.

Čo je poplatok za podnájom?

Poplatok za podnájom je jednorazová náhrada nákladov spojených s prenájmom bytu, ako sú právne a administratívne služby, inzercia, rezervácia bytu atď.

Na čo sa vzťahuje moje poistenie?

Pre väčšie pohodlie domova vám automaticky vybavíme špeciálne poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu. Ak je to možné, snažíme sa poruchy a havárie riešiť prostredníctvom poistnej zmluvy - všetky poistné udalosti však musia byť nahlásené prostredníctvom nášho oddelenia zákazníckej podpory, aby boli oprávnené.

Na ako dlho uzatvárame zmluvu?

Podnájomná zmluva sa zvyčajne uzatvára na jeden rok, ale určite to neznamená, že sa po roku musíte vysťahovať - v prípade obojstranného záujmu vám zmluvu radi predĺžime.

Prečo používate podnájomnú zmluvu?

Podnájomnú zmluvu využívame preto, lebo byty si prenajímame od ich majiteľov a s majiteľom sme už uzavreli nájomnú zmluvu. Obyvatelia bytu preto musia mať zo zákona uzatvorenú podnájomnú zmluvu.

Na koho sú písané energie a kto za ne bude platiť?

Zmluvy s dodávateľskými spoločnosťami sú zvyčajne napísané na meno vlastníka. V závislosti od výšky záloh, ktoré dodávateľ určuje na základe historickej spotreby pre konkrétny byt, upravujeme výšku záloh pre podnájomníkov. Vyúčtovanie médií pripravíme a zašleme v závislosti od toho, kedy dostaneme od vlastníka bytu podklady za uplynulé vyúčtovacie obdobie. Podklady na vyúčtovanie médií, ako sú elektrina, voda a plyn, budeme teda dostávať v priebehu roka. Podklady na vyúčtovanie SVB zvyčajne dostávame v máji až auguste. Stav svojho vyúčtovania si môžete vždy overiť na našej zákazníckej podpore.

Je možné si v byte zriadiť trvalý pobyt?

Keďže ide o podnájomnú zmluvu, na zriadenie trvalého pobytu je potrebný súhlas vlastníka. Budeme komunikovať s majiteľom a vybavíme požiadavku trvalého pobytu za vás. Vybavenie zvyčajne trvá 4 - 5 týždňov.

Ako od vás môžem získať dokumenty pre cudzineckú políciu?

Ak potrebujete vystaviť doklady na nahlásenie pobytu v MV SR, stačí kontaktovať našu klientsku podporu. Odporúčame vám to urobiť v predstihu, pretože spracovanie zvyčajne trvá 5 až 6 týždňov.

Prečo potrebujete poznať môj dátum narodenia?

Sme zodpovední za byty, ktoré nám vlastníci zverili, preto všetkých žiadateľov preverujeme vo verejne dostupných registroch, či nemajú exekúcie, nie sú v úpadku alebo po nich nepátra polícia. Ak tieto informácie pred podpisom zmluvy nemáme, nemôžeme spolu nadviazať spoluprácu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Ozvite sa nám

Časté dotazy

Ako funguje služba Livendo?

Livendo spravuje byty pre majiteľov a prenajíma ich spoľahlivým podnájomníkom. Naše služby zahŕňajú právne a administratívne služby, ako aj zabezpečenie opráv a poistných udalostí.

Vyberte si byt z nášho portfólia a vyplnením formulára sa prihláste na obhliadku. Po vyplnení formulára pre konkrétny byt vás bude kontaktovať náš obchodný zástupca, s ktorým si dohodnete termín obhliadky.

Po podpise zmluvy o podnájme a zaplatení všetkých poplatkov vám byt odovzdáme a všetko potvrdíme podrobným odovzdávacím protokolom, ktorého súčasťou je aj fotodokumentácia a odpočty všetkých meračov. Zároveň vás prihlásime do klientskej zóny, prostredníctvom ktorej s nami môžete pohodlne komunikovať a sledovať svoj účet.

V prípade otázok, havarijných situácií alebo akýchkoľvek problémov s bytom nás môžete kontaktovať na našej linke klientskej podpory
+ 420
222 70 30 30, ktorá funguje pre havarijné situácie 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Prečo bývať s Livendo?

Pri spolupráci sme vám vždy k dispozícii. Naša klientska podpora je tu pre vás nonstop, vybavíme vám spoľahlivé poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu a pomôžeme vám aj s opravami. Ponúkame zvýhodnené internetové a televízne balíčky, ako aj možnosť získať zľavu na nájomnom vďaka nášmu odporúčaciemu programu.

Sú v bytoch povolené domáce zvieratá?

Každý majiteľ má iné preferencie týkajúce sa domácich zvierat. Niektorí ľudia schvaľujú len malé plemená psov, iní pokojne aj tie veľké, niektorí sú alergickí na rôzne druhy srsti... Všetky informácie o dostupnosti bytu alebo domácich zvierat nájdete vždy v konkrétnom inzeráte.

Pre ďalšie informácie prosím kontaktujte našu klientsku podporu. Uveďte, prosím, aké domáce zvieratá chcete v danom byte chovať (mačka/pes/hlodavec/teráriové alebo klietkové zviera), ich počet, vek a v prípade psov aj plemeno. Obchodný zástupca bude kontaktovať majiteľa bytu, aby zistil potrebné informácie.

Čo všetko budem platiť a v akých čiastkach? 

Na začiatku zaplatíte vratnú kauciu, nájomné za prvý mesiac a poplatok za podnájom - môžete to chápať ako poplatok našej spoločnosti za sprostredkovanie služieb. Táto suma sa najčastejšie rovná jednému mesačnému nájomnému. Mesačné nájomné sa skladá z ceny podnájmu, zálohovej platby za služby (elektrina, plyn, voda, TÚV,...) podľa konkrétneho vybavenia bytu a platby za poistenie. Výška sa líši podľa konkrétneho bytu, presnú sumu vám oznámi obchodný zástupca pri obhliadke. Zvyčajne vám raz ročne zašleme vyúčtovanie za energie a SVB, kde vyúčtujeme zaplatené zálohy. Prehľad platieb a vyúčtovaní vám vždy zašleme na váš e-mail pred ich splatnosťou.

Budem mať rovnakú platbu počas celého trvania zmluvy?

Nájomné je dohodnuté na dobu trvania podnájmu, zvyčajne 12 mesiacov. Pred skončením zmluvy vás bude kontaktovať obchodný zástupca, aby s vami prediskutoval, či chcete zmluvu predĺžiť a za akých podmienok. Ak sa zmení výška vašich účtov za služby, pošleme vám dodatok, v ktorom upravíme výšku zálohy, aby vám nevznikol veľký nedoplatok na účte.

Čo je poplatok za podnájom?

Poplatok za podnájom je jednorazová náhrada nákladov spojených s prenájmom bytu, ako sú právne a administratívne služby, inzercia, rezervácia bytu atď.

Na čo sa vzťahuje moje poistenie?

Pre väčšie pohodlie domova vám automaticky vybavíme špeciálne poistenie domácnosti a zodpovednosti za škodu. Ak je to možné, snažíme sa poruchy a havárie riešiť prostredníctvom poistnej zmluvy - všetky poistné udalosti však musia byť nahlásené prostredníctvom nášho oddelenia zákazníckej podpory, aby boli oprávnené.

Na ako dlho uzatvárame zmluvu?

Podnájomná zmluva sa zvyčajne uzatvára na jeden rok, ale určite to neznamená, že sa po roku musíte vysťahovať - v prípade obojstranného záujmu vám zmluvu radi predĺžime.

Prečo používate podnájomnú zmluvu?

Podnájomnú zmluvu využívame preto, lebo byty si prenajímame od ich majiteľov a s majiteľom sme už uzavreli nájomnú zmluvu. Obyvatelia bytu preto musia mať zo zákona uzatvorenú podnájomnú zmluvu.

Na koho sú písané energie a kto za ne bude platiť?

Zmluvy s dodávateľskými spoločnosťami sú zvyčajne napísané na meno vlastníka. V závislosti od výšky záloh, ktoré dodávateľ určuje na základe historickej spotreby pre konkrétny byt, upravujeme výšku záloh pre podnájomníkov. Vyúčtovanie médií pripravíme a zašleme v závislosti od toho, kedy dostaneme od vlastníka bytu podklady za uplynulé vyúčtovacie obdobie. Podklady na vyúčtovanie médií, ako sú elektrina, voda a plyn, budeme teda dostávať v priebehu roka. Podklady na vyúčtovanie SVB zvyčajne dostávame v máji až auguste. Stav svojho vyúčtovania si môžete vždy overiť na našej zákazníckej podpore.

Je možné si v byte zriadiť trvalý pobyt?

Keďže ide o podnájomnú zmluvu, na zriadenie trvalého pobytu je potrebný súhlas vlastníka. Budeme komunikovať s majiteľom a vybavíme požiadavku trvalého pobytu za vás. Vybavenie zvyčajne trvá 4 - 5 týždňov.

Ako od vás môžem získať dokumenty pre cudzineckú políciu?

Ak potrebujete vystaviť doklady na nahlásenie pobytu v MV SR, stačí kontaktovať našu klientsku podporu. Odporúčame vám to urobiť v predstihu, pretože spracovanie zvyčajne trvá 5 až 6 týždňov.

Prečo potrebujete poznať môj dátum narodenia?

Sme zodpovední za byty, ktoré nám vlastníci zverili, preto všetkých žiadateľov preverujeme vo verejne dostupných registroch, či nemajú exekúcie, nie sú v úpadku alebo po nich nepátra polícia. Ak tieto informácie pred podpisom zmluvy nemáme, nemôžeme spolu nadviazať spoluprácu.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Ozvite sa nám

Bydlet s námi se vyplatí

Pokud se rozhodujete, zda využít služeb Ideálního nájemcem určitě jim dejte šanci, vyplatí se vám to hlavně z těchto důvodů:
1. Příjemný a profesionální servis ze strany zaměstnanců a podpory
2. Vyřeší za mě veškerou komunikaci s majitelem o opravách v bytě
3. Dlouhodobá jistota bydlení, stačí jen platit nájem :)

Petr Ševčík, Brno

Ideálního nájemce můžeme rozhodně doporučit. Naprosto profesionální a velice vstřícné jednání. Ve všem nám vyšli maximálně vstříc – např. krátce po podpisu smlouvy se objevil hezčí a větší byt – nebyl problém se domluvit, změnit smlouvu a nastěhovat se rovnou do toho většího bytu. Skutečně "ideální". Moc děkujeme a držíme palce, ať se daří i v těchto nelehkých časech.

Tomáš Masopust, Olomouc

Jsem v podnájmu již přes rok a vše je v naprostém pořádku, již od samotného začátku se nás ujal obchodní zástupce, který vždy se vším pomohl a vyšel vstříc. Co se týče služeb realitní společnosti, vřele doporučuji.

Matěj Weissgrab, Praha

I got a fantastic place at a great price. The contract was the most comprehensible piece of paper I've ever seen and they always stay in touch with you. The only thing is that I was having some issues with my boiler, but the agent assigned to my place, Eva, dealt with it amazingly. In hindsight, the best choice I did since I moved to Czech Republic was getting an apartment from these guys.

Francesco Vellotti, Brno

When we moved in to our apartment due to an unforeseen issue of gas leak in the building, we did not have gas supply for a month. However, our agent Ondrej was on top of his game and ensured that the concern was handled with utmost priority. He is always a phone call or a message away and never neglects his clients which is very important for any tenant.

Bhavya Prem, Brno

What is renting with us like?

I got a fantastic place at a great price. The contract was the most comprehensible piece of paper I've ever seen and they always stay in touch with you. The only thing is that I was having some issues with my boiler, but the agent assigned to my place, Eva, dealt with it amazingly. In hindsight, the best choice I did since I moved to Czech Republic was getting an apartment from these guys.

Francesco Vellotti, Brno

When we moved in to our apartment due to an unforeseen issue of gas leak in the building, we did not have gas supply for a month. However, our agent Ondrej was on top of his game and ensured that the concern was handled with utmost priority. He is always a phone call or a message away and never neglects his clients which is very important for any tenant.

Bhavya Prem, Brno

Pokud se rozhodujete, zda využít služeb Ideálního nájemcem určitě jim dejte šanci, vyplatí se vám to hlavně z těchto důvodů:
1. Příjemný a profesionální servis ze strany zaměstnanců a podpory
2. Vyřeší za mě veškerou komunikaci s majitelem o opravách v bytě
3. Dlouhodobá jistota bydlení, stačí jen platit nájem :)

Jakub Ševčík, Brno

Ideálního nájemce můžeme rozhodně doporučit. Naprosto profesionální a velice vstřícné jednání. Ve všem nám vyšli maximálně vstříc – např. krátce po podpisu smlouvy se objevil hezčí a větší byt – nebyl problém se domluvit, změnit smlouvu a nastěhovat se rovnou do toho většího bytu. Skutečně "ideální". Moc děkujeme a držíme palce, ať se daří i v těchto nelehkých časech.

Tomáš Masopust, Olomouc

Jsem v podnájmu již přes rok a vše je v naprostém pořádku, již od samotného začátku se nás ujal obchodní zástupce, který vždy se vším pomohl a vyšel vstříc. Co se týče služeb realitní společnosti, vřele doporučuji.

Matěj Weissgrab, Praha